Update Franse Burgeroorlog: 300 steden

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Nov 8 21:36:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Nov 08, 2005 at 09:16:42PM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Maar ik betoog ook niets. Ik merk iets op. Jij gelooft dat niet. Maar
>  als je zou kijken, dan zou je zien dat het toch waar is. Jouw skepsis
>  is dus ongegrond.
>
>  Over de interpretatie kunnen we van inzicht verschillen (ik kan er best
>  naast zitten, hoor) maar niet over het feit. Dat is er gewoon.

(kan iemand ons aangeven wie er hier gek is?)

Pardon Marc, ik corrigeer mezelf:

Marc, het wordt hoe langer hoe onduidelijker wat je nu opmerkt.
Moeten we begrijpen dat je het feit vaststelt dat Franse bronnen vrijwel
niet in de Engelse taal publiceren?

Dat is, pardon: zij, een verduveld scherpe constatering :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |