Update Franse Burgeroorlog: 300 steden

Tue Nov 8 21:16:42 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
>Marc, het wordt hoe langer hoe onduidelijker wat je nu wilt betogen.

 Maar ik betoog ook niets. Ik merk iets op. Jij gelooft dat niet. Maar
 als je zou kijken, dan zou je zien dat het toch waar is. Jouw skepsis
 is dus ongegrond.

 Over de interpretatie kunnen we van inzicht verschillen (ik kan er best
 naast zitten, hoor) maar niet over het feit. Dat is er gewoon.

 Er popt trouwens zowaar net een Spanjool op..