Toekomst-analyse: Congres-toespraken Dittrich en Dales

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Nov 7 08:37:20 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In D66 kan alles, Marc. Kijk maar naar de kinderliedjeszanger en
ex-voorzitter Tom Kok die nu AVRO-voorzitter is geworden. Dus jij als
formules-poetsende volksschrijver die Dittrich en Pechtold wegpest, lijkt
me prima. Helaas, dit is toekomstmuziek, toekomst met nootjes, zoals de
eerste nocture van Chopin die tevens kan dienen als begrafenismuziek.

Het voordeel van Tom Kok is overigens dat'ie ook persoonlijk langsgaat bij
de dissidenten. Hij is geen schijtlaars als Dittrich en Pechtold die alleen
jaknikkers in hun netwerk wensen.

hv,u
------