Toekomst-analyse: Congres-toespraken Dittrich en Dales

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Nov 7 08:14:45 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Minister P. op Buitenhof-tv erg goed? Ik viel er middenin en snapte er geen
hout van. Mogelijke verklaring: ik had net 2,5 uur in de tuin gespit en
stenen gesjouwd. Waarschijnlijke verklaring: hij zei niks.

Misschien wordt je als simpel natuurkundige tezeer gecharmeerd door de
woordkramerij van een kunsthistorisch veilingmeester? Het MTV-effect: ritme
domineert inhoud.

hv,u
------