Analyse: Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 4 15:44:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Is een congsie van werkgevers- en werknemersbonden niet ook in wezen een
teken van corporatisme?

Overigens vond ik de lijsttrekkersverkiezingsavond (toen kon ik, ik had
herfstvakantie) met 5 kandidaten in Utrecht bemoedigend, en de stemming
onder de vele aanwezigen niet bepaald  prietpraat vol
demokratiseringsweerzin. Dat het poltieke leven niet ophoudt bij de gekozen
burgemeester ervoer ik zelfs als bevrijdend.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht