Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Wed Nov 2 21:58:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL>,
>Tja, het staat er echt en inderdaad een volkomen belachelijk voorstel.

 Op Internet worden de Jonge Democraten toch een beetje gerekend tot de
 neo-conservatieve/fascistische groeperingen. Ook worden ze beschreven
 als een 'homo-neukclub' waarvan de leden elkaar zouden 'afwerken.' Ik heb
 niet de indruk dat dit grappen zijn. Het sluit trouwens naadloos aan op
 wat ik hier eerder meldde.

 Er is echt wel wat meer aan de hand dan fascistische ideeen over het af-
 wijzen van vakbonden. Dat kan nog wel verklaard worden met dat de jonge-
 ren van nu niets weten over het fascisme en de arbeiderstrijd. Voor hen
 is dat zoiets als de 80-jarige oorlog.

 Maar de ellende zit duidelijk dieper.
 Binnenkort hopelijk meer.

 Morgen bericht de Limburger opnieuw over een oplichterszaak die ik heb uit-
 gezocht, volgende week zijn er twee rechtzaken en inmiddels loopt er ook
 een aanklacht tegen het AMC - dus momenteel komt het er niet zo van. Ik lijk
 langzamerhand wel een soort AIVD-informant.   :-)

 Ik kwam trouwens ook al weer een dubieus citaat van de D66-voorzitter tegen
 op een rechtsradicale website - die zou gezegd hebben te willen zorgen 'dat
 het Europa-gevoel zich echt tussen onze oren nestelt'. Niet bepaald fijn-
 tjes.

 Dit soort dingen kunnen we dus echt niet hebben. Dit gaat niet goed zo.

 Marc Fluks, Amsterdam