Colombia legaliseert de drugsmaffia

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Nov 2 21:32:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,
Het is mij onmogelijk te geloven dat De Paus (ja die)
in zijn eigen Poppekast geloofd..
De "War on Drugs" is een soortgelijk 'kunstmatig'
overheids probleem gegoten in een ander vaatje.

Lenny wiens goedgelovigheid in deze, 35 jaar geleden,
volkomen verloren ging door bewezen feitelijkheden in
direct verband met diezelfde overheden. Deze maffia is
het oude verhaal waar de overheid in de tuin poept en
dan aanbelt om te vertellen dat er een drol in je tuin
ligt.
Et blijft modderen, behalve voor idealisten en
goedgelovigen, want hun is het koninkrijk gods :-))

Dirkie ook wel lenny
Esse quam videri

http://www.guardian.co.uk/comment/story/0,3604,1606334,00.html

http://mail.yahoo.com