De eerste puinhoop van de WIA, was WAO

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Nov 2 10:52:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die wordt beslist niet teruggeven Martijn, integendeel. het moet deels
privatiseren, daarvoor de premie nog meer omhoog om de private deelnemers
ook een gearantiepot te kunnen maken. Minder uitkeringen, de pot moet nog
meer overlopen en Zalm kan het geheel gebruiken om aan de EMU-norm van 3 %
te kunnen voldoen. Oftewel geld wegsluizen bij de premiebetaler voor deze
pot om meer te kunnen doen bij een deel van de bevolking die hem wat meer
liggen, de betere inkomens dus. Geld misbruiken dus wat niet eens hem
toebehoord.

Ger