Vanmiddag D66-Eurospot op de TV (let op aanvangstijd !)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue May 31 09:29:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet gezien. Viel het mee?

Tja,....
"
Bel de GroenLinks-Kamerleden over de Grondwet!

Aanstaande woensdag is het referendum over de Europese
Grondwet. Weet u het al? Twijfelt u? Zit een bepaald
grondwetsartikel u dwars? Spookt Frankrijk door uw hoofd?
Bel met onze Kamerleden en Europarlementariërs!

Verbeteren we Europa of laten we het zo? GroenLinks kiest
voor eerste. Wat doet u woensdag 1 juni? 'Ja, maar' of 'nee,
tenzij' is in het stemhokje geen optie. Maar u kunt uw
twijfels, vreugde of bezwaren wel laten blijken aan onze
Tweede Kamerleden en europarlementariërs. Ze zitten voor u
klaar op dinsdagavond 31 mei tussen 18.30 tot 20.00 uur op
telefoonnummer 0900-1240001 (10 cent per minuut).
"

....oke ook een beetje laat. En 10 cent per minuut? Maar wel
een actie waarbij burger en politiek met elkaar in contact
komt.

Dat had D66 natuurlijk zelf allang kunnen doen als partij
die ideeen heeft. Maar die doen liever aan propaganda?

Henk Elegeert