Balkenende staat voor gek, zegt hij

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sun May 29 07:16:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, ik ben het met je eens dat die grondwet te vroeg komt. Het had gewoon een nieuw verdrag moeten worden. En op een later moment als Europa meer uitgekristaleerd is hadden we, inderdaad in een participatief proces, een echte grondwet kunnen opstellen. En die grondwet had dan in een Europawijd referendum aan de burgers moeten worden voorgelegd. Maar helaas, die weg heeft men niet gekozen. En of dat nog een mogelijkheid is weet ik niet maar ik sluit dat ook niet uit. Maar zoals ik al eerder zei, afstemmen van dit verdrag heeft ook een fiks aantal nadelen. Wil jij dat risico lopen?

Groeten,
Mark Giebels