Peilingen 27 mei 2005

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Sat May 28 00:13:45 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk, je bent oftewel hyper of ge-agiteert. Relax of
radicaliseer, wat wordt het? Waarom zouden de tegenstemmers
niet realiseren wat er moet gebeuren als er een NEE uitrolt?
Waarom zo monotoon, alsof er maar één weg vooruit bestaat.
Ik heb nog niet één zinnig argument van jouw kant gehoord om
voor te stemmen. Dus enige zelfreflectie lijkt me in jouw
geval zeker van toepassing.

Het dogmatisch geloof van de gemiddelde D66er in een
Europees politiek programma (landbouw voornamelijk) dat men
'grondwet' heeft gedoopt is stuitend.

AO