Politici knoeien met cijfers Brusselse wet- en regelgeving

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat May 28 00:06:39 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik vat het een beetje samen, maar wat voor onzin kan je produceren. Dream
on, man, het water komt nergens vandaan.

Tjerk,

> Het exacte percentage blijft voor discussie vatbaar, want
> de E.U giet veel regelgeving voor harmonisatie van
> diverse gemeenschappelijke onderwerpen in de vorm van
> richtlijnen, die vervolgens door de nationale lidstaten
> op de hun eigen constitutionele wijze in nationaal recht
> moet worden omgezet, en waarvan de gevolgen voor inwoners
> van Lidstaten enorm kunnen zijn (en die factor is niet
> meegenomen),

Maar los van de vraag omtrent het exacte percentage is de
echte vraag natuurlijk: "Waar zijn die (Europeese) politici
nu werkelijk mee bezig"?

--> Henk, met jouw welzijn.

Kom Tjerk, vertel mij dat eens?

-->Henk,

Je kan toch ook zelf nadenken, ik hoef het toch niet iedere keer voor te
zeggen?

> en die er ook voor zorgen, dat jij en ik het
> beter hebben dan in een Nederland met gesloten grenzen,
> al wil jij dat maar niet zien.

Je bedoelt dat als je alles glad stijkt, en onder dezelfde
noemer kunt laten vallen, dat we het dan beter hebben in
Nederland.
--> Neen , Henk, jij bent beter uit met een Europa met open grenzen dan met
een Europa zonder. Nog sterker, van Elegeert zou weinig overblijven.

Kom Tjerk, vertel mij dat eens?

-->Henk, je luistert niet, keer op keer vertel ik het. Hoe zit het met je
neurotransmitters?