Huisartsenstaking

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon May 23 20:09:31 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Martijn, kun jij mij dan uitleggen waarom artsen in de VS veel duurder zijn, terwijl die al jarenlang onder het verzekeraarsregime opereren?

Iedere arts heeft een of twee mensen in dienst die niets anders doen dan met verzekeraars onderhandelen. En dan heb je natuurlijk nog al die advocaten voor de patienten.. Want een patient heeft immers een heel ander belang dan de arts en de verzekeraar.

Groeten,
Mark Giebels