Wat er echt gebeurt in Europa wordt in Nederland verzwegen

Mon May 23 10:21:54 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad...

From: "Henk Elegeert" <hmje at home.nl>
Sent: Sunday, May 22, 2005 9:03 PM
[...]
> Wat denk je, moeten we wachten tot na het referendum voor ze daarmee
> komen?
>
> Henk Elegeert

Ik denk dat als nee wint maar ook als dat net niet het geval is de
verkramptheid van de meeste voor-campaigners wel gevolgd wordt door
openhartig ingaan op alle haken en ogen aan het verdrag en de op veel punten
halfslachtige integratie van zo verschillende omstandigheden en praktijken
in Europa. Het vooraf volmondig erkennen zou meer vertrouwen geven dan het
schijnbare ontkennen en doen alsof het verdrag de enige haalbare weg is.

Fritz