staatspensioen 67 jaar

Thu May 19 10:59:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

Maar iemand die geen of minder AOW-recht heeft en geen of een laag inkomen
en/of vermogen, heeft wel recht op bijstand na het 65e levensjaar. Speelt
vaker bij immigranten. Kortom genoeg redenen waarvan Raimond er een paar
noemt om zoals de D66-fractie in de brief doet de AOW e.a. nog eens goed te
bekijken en op een goede leest te schoeien.

Fritz