staatspensioen 67 jaar

Thu May 19 11:03:06 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS
Ook jouw punt, Ger, van de overheidsinvloed op de hoogte van de premies van
werknemers- en volksverzekeringen, jarenlang om fiscale en budgettaire
redenen te hoog vastgesteld, noopt tot een helderder systeem dan de huidige
mengvormen met allerlei onterechte (overheids-)belangen die de helderheid en
portemonnees van goed willende en werkende brugers verstoren. Dat ging bij
de ambtenarenpensioenen Abp vroeger ook zo, maar die zijn gelukkig
losgekoppeld van de overheidsgreep sinds medio jaren '90.