Brinkhorst niet blij met EU referendum

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu May 19 04:43:45 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper,

Het geeft slecht aan hoe beroerd wij allen zelf met onze
democratie omgaan. Het is merke je terecht op ook bovendien
te laat, maar ook dat geeft aan hoe wij allen er in dit land
mee omgaan.

Die opgekropte frustraties zijn daar ook een gevolg van. De
kwalitiet van onze democratie. Echt hoor, in een democratie
waarin iedereen deel kan nemen, in kan participeren zijn dat
problemen al in een vroeg staduim opgelost.

Ontzettend jammer zou zijn als we een dergelijke democratie
ook voor Europa zouden bekrachtigen. We hebben echt nog
vollop kansen het anders wen beter aan te pakken.

Ik deel dat die verdoemenis verhalen als we NEE zouden
stemmen niet. Dat is pas echt jammer.

Henk Elegeert