Brinkhorst niet blij met EU referendum

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Thu May 19 00:01:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat ik steeds meer merk tijdens deze campagne, is dat het referendum over de
EU grondwet veel te laat komt. Ze hadden al veel eerder referenda moeten
houden over zaken binnen Europa. Nu, zie je dat iedereen zijn opgekropte
frustaties botvierd op de Grondwet! Dat is ontzettend jammer, maar wel
begrijpelijk misschien!

Groeten,
Jasper