Pamflet: Op weg naar nieuwe solidariteit

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Tue May 17 20:24:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed verhaal. Voor mij geeft dit pamflet maar weer eens aan dat ik bij de
juiste partij zit. Over de precieze invulling kan en zal nog uitgebreid
gepraat worden, maar ik vind dit een prima basis. Bevlogen, idealistisch,
vooruitkijkend, doortastend, pragmatisch, realististisch. Geen excuses
voor de gevoerde politiek, die was en is namelijk juist, wel de lijn
doortrekken naar de toekomst. Hulde!

Af en toe ook een paar mooie soundbites trouwens. 'Niet links, niet
rechts, maar vooruit!' 'Nederland is nog niet half af.'