Dittrich wil naar 67 jaar met pensioen

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue May 17 20:24:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, May 17, 2005 at 07:41:06PM +0200, Bart Meerdink wrote:

> Ik vraag me af, hebben we stiekem niet gewoon een monocultuur in plaats
> van een gevarieerd pers-aanbod? Het kan geen toeval zijn dat vrijwel
> overal het accent zo eenzijdig op een en dezelfde alinea op pagina 23
> gelegd wordt. En nog voorpagina-nieuws ook! Alleen het Parool heeft een
> ander kopje.
>
> Weet iemand er meer over te vertellen?

Geen idee, maar erg verrassend is 't niet. Er zijn nu eenmaal een aantal
hete aardappelen in Haagse kringen. Zodra een der partijen er een in de
hand neemt is dat nieuws en kijkt de pers of de vingers worden gebrand.
Daarbij mag je zelfs niet uitsluiten dat in kringen van persnajagers
rondom hotemetoten (zeg: de Andors van de partij) iemand een journalist
laat weten "dat er iets over de AOW-leeftijd instaat". Men hoopt met
zo'n pamflet immers de krant te halen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |