Een cursus economische filosofie in 30 minuten

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon May 16 09:44:19 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> verleden
>>
> Ik herrinner me nog de tijd dat we goeie politici hadden, zelfs bij D66.

Lang geleden, Ger? :)

> het wel

> Er zijn zelfs mensen die er behoorlijk vlot uitkomen, die zitten in
> verpleegtehuizen en zijn in no time uitgedroogd of zo. Ze dragen die mensen
> zode zorg uit.

Dan heb je geen euthanasie meer nodig. Een opname aldaar is
voldoende. Een variant op vrijwillige euthanasie, zeg maar,
want eenderde kans is niet gering.

Balkenende maakt geen schijn van kans op een heilig
verklaring, denk ik, Ger.

Een zalig verklaring als hij er onmiddelijk mee ophoudt, dan
mogelijk. ;)

Ik zou het zalig vinden als ie dat deed. :)

Henk Elegeert