Internet vs. D66

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Thu Mar 31 22:50:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Overigens vraag ik me inmiddels wel af of de locatie groot genoeg is komende
zaterdag?!!?!? Straks zitten de 'fakers' binnen en staan de echte leden
buiten:(

Jasper Diekema

Met vriendelijke groet,
Jasper Diekema

Jasper Diekema
Laan van Meerdervoort 187 A
2517 BA Den Haag
http://www.diekie.nl
Help slachtoffers aardbeving Azië. Giro 555; samenwerkende hulporganisaties,
Den Haag.