Internet vs. D66

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu Mar 31 23:11:53 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper Diekema wrote:

> Overigens vraag ik me inmiddels wel af of de locatie groot genoeg is
> komende zaterdag?!!?!? Straks zitten de 'fakers' binnen en staan de
> echte leden buiten:(
>
> Jasper Diekema

Op tijd komen dus.

Toen het congres aangekondigd werd dacht ik dat er niet meer dan 500
mensen zouden komen. Toen van Mierlo met zijn interview kwam dacht ik,
goed zo, dan krijgen we tenminste een goed congres.

En nu houd ik m'n hart vast dat het geen chaos wordt!

Is het nou echt zo logisch dat je bij wijze van spreken aan de ingang
lid kunt worden, 30+10 euro betaalt en meteen mee kan stemmen?

Bart Meerdink