Internet vs. D66

Da Prinz geensloof at YAHOO.COM
Thu Mar 31 22:13:09 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Principe en integriteit van D66 wordt, ook door leden
in deze groep, semi-rationeel ingekapseld om te kunnen
blijven zitten. Om het in de Grondwet te krijgen zal
je eerst de pvda tot, laten we voor het gemak zeggen,
6 zetels moeten reduceren ;)
Niks geen eerste en tweede lezing in opeenvolgende
kabinetten. Become who you are, stap eruit. Het zal je
leden en stemmers opleveren die de onkunde en het
achterbakse zat zijn, en Wilders niet echt zien
zitten. Indien D66 in de marge als een soort punchbal
wil blijven fungeren, blijf dan vooral zitten!
"De kiezer" ziet de fijnere politieke puntjes niet.
Wat hij wel ervaart is een D66 die een paars kabinet
bleef steunen dat totaal uitgeregeerd was, zo erg dat
het een Pim Fortuyn opleverde. En nu een D66 die
surreptitious plaatsneemt in een kabinet met een
ironclad belofte van een ander kroonjuweel die weer
een duik neemt als blijkt dat ze weer eens in de
maling genomen zijn.

DaPrinz
l'enfer, c'est les autres
De k**redenatie dat de pvda niet 'beloond' mag worden
geven me echt rationele griezels.

Make Yahoo! your home page
http://www.yahoo.com/r/hs