Het accoord

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Mar 28 14:43:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat betreft die burgemeestersverkiezingen ga ik wel een eind met je mee.
Een weekje terug stelde ik daarom een tussenstap voor: de eerste keer
verkiezing door de gemeenteraad. Komt er een redelijk acceptabel figuur
uit, dan dient dat als voorbeeld voor de tweede keer met directe
verkiezing. Dat getrapte model zou mij op den duur niet zinnen.

hv,u
------