Overleeft D66 deze crisis ?

Fri Mar 25 23:54:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 25-mrt-05, at 13:34, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Neen dus.

Jaan dus. Maar zoals ik al schreef: alleen intelligente mensen...

> Ik had het over de Volkskrant en over hoe het verder moet.

Je had het over Thom de Graaf. *Terugblikkend* kwam je tot
de conclusie dat die uit zijn nek had geluld. Overigens kwam
je tot die conclusie doordat je weer eens iets essentieels niet
had begrepen, maar dat ben ik inmiddels van je gewend.

>  Merci voor de illustratie...

O, geen dank hoor Fluks.

>  Waarom ben je zo boos op mij ?

Fluks ten voeten uit. Niet ingaan op wat er wordt gezegd,
maar in plaats daarvan een verborgen motief suggereren.
Je doet werkelijk alles om maar niet onder ogen te hoeven
zien wat voor enorme ezel je eigenlijk bent.

Erik vdMb