Tijd voor vrijzinnig-democratisch populisme

Fri Mar 25 16:09:49 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

In Boekel is de welstandcommissie afgeschaft (deregulering en eigen
verantwoordelijkheid en keuzemogelijkheden) en de verantwoordelijkheid en
controle aan bouwvoorschriften te voldoen teruggegeven aan bouwende burgers
en gecertificeerde architecten, die door strenge sancties belang hebben de
echt belangrijke regels (veiligheid en hinder e.d.) te respecteren i.p.v. ze
te wraken in de eindeloze spelletjes tegen een overheid tegen de burgers...

Van burgemeester Leers ken je toch de vele eerdere voorbeelden van besturen
en ingrijpen met zijn gemeenteraad in de rug i.p.v. elkaar vliegen afvangen
en pappen en nathouden...
Zelfs de kampers daartegen hij ingreep respecteren hun burgemeester...

Fritz