BBC: Secret US plans for Iraq's oil

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Mar 22 08:17:19 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach, het zoveelste pepverhaal van libertaire, ofwel neoconservatieve huize.
Als je er diep over nadenkt, wordt je wat draaierig. Ik herinner me nog
immer "Nederland - Transportland", van een reactionaire dame die als
minister even wijs was als ze nu is als burgemeester van Almere.

Kennelijk zijn er nu al vele D66-ers lid van de VVD.

hv,u
------