Eerste analyse: plaatjes peilingen online

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Mar 22 08:13:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb altijd immense bewondering, Marc, voor mensen die rekenen. Zelf heb
ik als voddenkoopman ook graag vele zilverlingen in de vuist, mits ik de
zekerheid heb dat het zilverlingen zijn. Kortom, wat reken je nu eigenlijk
uit? Dat posities wel of niet trendmatig schuiven? En, wat maakt dat uit
voor de inhoud van de besluitvorming? Streven naar macht zonder
inhoudswijziging zegt mij niets.
hv,u
------