BBC: Secret US plans for Iraq's oil

Da Prinz geensloof at YAHOO.COM
Sat Mar 19 06:59:55 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Reality check.
Zou het kunnen zijn dat Nederland een tikkeltje te
klein is om de kosten van een Spacestation of van b.v.
SERIEUS kernfusie onderzoek te dragen?
De eerste prioriteit van Nederland is de hoogte van de
Dijken...En hoe kan je nog meer mensen in et landje
proppen. Of "we waren het grootste transportland 5-7
jaar terug waarom rijden de Polen op Hollandse auto's
en minder of niet op Franse of Duitse".
Omdat de Nederlandse regelslang zichzelf in de staart
bijt? Heeft er al iemand gekeken naar de Bruto/Netto
verhouding van de Poolse en Hollandse chauffeurslonen?
De Oostduitse mark was niets waard toen de muur viel,
omdat hij niet/nooit op realiteit gebaseerd was. De
Gulden hing aan de DM @1.12 en dus ook buiten de
reeele waarde. Das nu allemaal anders.
Die Umwerting ist (wieder) angefangen?

DaPrinz