Het Parool: Schepping geen biologie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jun 28 08:20:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, Marc en Bert,

Een duidelijk liberaal puntje. Eindelijk weer een lichtpuntje in het
neoliberale marktmoeras. Maar wat zal de heldere gedachte opleveren? Aso
blijft aso, om met Marc te spreken. Volgens mij zal een motie niet worden
geimplementeerd door de CDA-minister. En wat doet Bert Bakker dan?

Somber realisme.

hv,u
-------