Het Parool: Schepping geen biologie

Tue Jun 28 00:26:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

Ook daarom moet je de NPS als onverzuilde kwaliteitsprogrammamaakomgeving
instandhouden.
Content!!!

Ik kijk nu al vaker, niet alleen hun programma's hoor,
gewoon even op internet, mijn videobanden zijn toch vol.
Zo kijk je echt gericht wat je dan, toch, echt zien wil.

Het is dus de kip met de gouden eieren slachten
waarmee D66 in een vloek met het CDA en zucht met de VVD heeft ingestemd.

En het maar met managers- en semantische blabla blijven verdedigen, als
lachertje van al de nieuwe(re) en nieuwste content-boeren.
Zelfs Talpa richt zich meer creatief op content dan op net-management. De
uitwerking van het akkoord is zo bezien ook een achterhaalde strijd.

Koester zo'n creatieve omgeving als de NPS die kwaliteitsprogramma's maakt
toch, juist als D66.
Het zal aan mij liggen, maar ik vind de NPS meer des D66,
libertair en onverzuild, dan andere programmamakers.

Fritz