'Duurzame energie' blijkt asociale stoornis

Dik geensloof at YAHOO.COM
Tue Jun 28 08:42:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aan H Vreekamp

Eerst:
http://www.update.uu.se/~fbendz/pseudo/anthropos.html
nogal skeptisch....
dan:
http://www.biodynamics.com/biodynamics.html

Maar nu voor de vragen:
Jij hebt een boek gelezen over antroposofie. Ik niet
en vraag me af wat het woord betekent. Het schijnt dat
Steiner in zijn jonge jaren een boek over F. Nietzsche
gepubliceerd heeft. ken jij dat boek?
Heeft hij, Steiner, ook "contact" gehad met Blavatsky
en Annie Besant en/of Krishnamurti? Heb gezocht maar
helaas niets gevonden.

http://mail.yahoo.com