Werk,werk,werk?

Fri Jun 17 12:44:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Weet niet of IM op site links heeft, heb Intermediair op papier.

Helder verhaal essay waarnaar je linkt, I-woord inderdaad vaak verbasterd en
misbruikt. Mooi hoe ze CDA-opportunisme van vrijheid niet-werkende partner
noemt. Helder hoe ze zegt dat de principes alleen gelden voor die
CDA-doelgrope en nooit voor anderen.