Werk,werk,werk?

Fri Jun 17 12:07:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 17-jun-05, at 11:04, Dik wrote:

> Was het niet zo dat elke student een OV jaarkaart had.

Die is in de jaren tachtig ingevoerd als compensatie-
maatregel bij bezuinigingen op de studiebeurs. Ik meen
door minister Ritzen.

> Toen gisteren bedoel ik? En heeft de overheid dat niet ge fine tuned
> zodat het minder geld zou kosten?

Dat klopt.

> Is dat misschien ook calculerende manipulatie?

Manipulatie weet ik niet; calculerend vind ik het wel.

> Overigens dat meisje gaat het nog ver schoppen. Zij kan lezen!

Integendeel; zij kan niet lezen. In de voorwaarden
staat duidelijk hoeveel je maximaal mag bijverdienen,
maar daar heeft ze blijkbaar overheen gelezen.

Erik vdMb