Tekst brief coalitie-troika (was: Na ASO ook de coalitie)

Thu Jun 16 07:28:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>
>Jij kunt beter googelen dan ik, dus googel maar eens naar het verleden
>van de heer Vos, die ooit wel medicijnen heeft gestudeerd

 Inderdaad...!
 Ook arts-examen heeft gedaan trouwens.

 Zie,
    http://lhv.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE_6059_122_TICH_R92221252431762

 't Was gisteren overigens wel hyperig dagje. Eerst zocht lijstgenoot
 Bertus de publiciteit en toen hij die kreeg zal hij wel gewenst hebben
 dat hij die niet had gekregen. Maar gelukkig was daar de puma op de hei
 en een TBS-er die met een geladen pistool in een tuin zat van iemand
 met een bootje, waarna Donner alle aandacht voor zich opeiste - tenslot-
 te werd de handel afgerond met 'een crisissfeer in Den Haag'. De media
 hadden 't er maar druk mee... kwamen aan het nieuws eigenlijk niet toe.

 Volgens mij zijn we hard toe aan de komkommertijd.