Na ASO ook de coalitie

Thu Jun 16 07:10:22 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>:
>er werd een stroomstootje door mijn onderlichaam verzonden en even later
>kreeg ik een uitdraai uit een computer over de kilo's vet in mijn lichaam,
>zelfs een Ohmuitkomst, en ga zo maar door, tot het aantal calorien datik
>per dag moet gebruiken om mijn bescheiden streefgewicht te halen. Ik wilde
>zelfs niet geloven, dat je zo mijn vethoeveelheid kan meten, maar ik word
>oud en loop evident achter.

 Da's ook toevallig. Mijn fysiotherapeut had een apparaat dat men met twee
 handen voor zich moet houden en dat verschijnt op een venster het vetper-
 centage (nadat men eerst het gewicht en de leeftijd heeft ingetoetst). Ik
 merkte op dat zoiets niet kan aangezien er niets gemeten wordt... maar ja...

 Ik moest naar de dieetist van Ajax. Ironisch genoeg om MEER te eten. Ik eet
 nu al twee maal zoveel als een jaar of twee geleden (moest van de huisarts,
 die vond dat ik te weinig at) maar het is nog steeds te weinig. En toch ben
 ik te zwaar. Heel raar, die gezondheidszorg. Erg rationeel is het allemaal
 niet. Laatst las ik dat een hepatitis te 'genezen' valt met psychotherapie...

>Nu alleen de rekening nog.

 Agis betaalt...  :-)