luisteren

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Jun 11 21:03:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert, ik heb nu even de tijd niet maar ik zal je er morgen op
antwoorden. Een ding wil ik wel even kwijt alvast, als je werkelijk meent
wat je hier zegt snap je er dus werkelijk geen hol van. Ooit van geoormerkte
gelden gehoord? Nee dus!!!
Een finacieel beleid wat alles en iedereen naar de knoppen helpt.
En nog erger, je zit het nog te verdedigen ook.

Ger