D66 over uitslag referendum

Fri Jun 3 22:14:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>:
>Sommige tegenstemmers op deze lijst lijken echt hun hoofd te hebben verloren

 Kom, kom, Tjerk - het idiote komt deze dagen toch echt van de voorstem-
 mers... (jij niet, trouwens).

 Eerst misgedragen ze zich als ik weet-niet-wat, als ze vervolgens worden
 ingemaakt (wat anders ?) slaan ze me toch een zooi wartaal uit en waggelt
 Nicolai dronken aan de arm van z'n campagnestaf door Den Haag.

 En het gaat heel snel (ik zie zojuist dat de Britse oppositie wil dat de
 Grondwet op 16 juni afgeschoten wordt)... en in eigen land wil Dijkstal
 bij de VVD weg (hij snapt niets meer van die partij).

 Zojuist het laatste nummer van het VVD-blad gelezen. Inderdaad volkomen
 geschift. Staat een groot stuk in over ja-zeggen tegen de Grondwet.
 Meneer Nicolai blijkt niet helemaal goed bij z'n hoofd te zijn als je dat
 artikel leest.

 En Balkenende in het interview met de M.P.: '(...) vooruit (...)
 vooruit (...) vooruit (...) vooruit (...) vooruit (...) vooruit (...)'
 - dat ging dus  e i n d e l o o s  zo door. Ik overdrijf beslist niet.

 Moet je maar eens op letten. Om de paar woorden, komt dat 'vooruit' er
 tegenwoordig uit, zo nu en dan afgewisseld met een 'we moeten verder'.
 Tegenovergestelde daarvan is trouwens niet langer 'trager' maar 'stag-
 natie'. Het is dus 'vooruit of stagnatie'.

 Volgens mij geldt 'vooruit' = 'stagnatie'.