conservatisme en referendum

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Jun 3 22:24:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:
<...>
> Nee hoor. Dat moment komt wanneer dat de toetredingsverdragen moeten
> worden geratificeerd. Ik zou er erg voor zijn. Dan laat je werkelijk zien
> dat een *unie* een verdrag aan gaat met nieuwelingen, in plaats van
> 25 landen.

Addendum: voor Roemenië en Bulgarije is het geloof ik al wel gepasseerd, die
hebben hun toetredingsverdrag ondertekend. De exacte juridissche status van
die verdragen ken ik op het moment even niet. Voor alle anderen (Turkijke,
Kroatie, Macedonië etc.) zijn we nog lang niet te laat.

mvg,

Martin Lentink