D66 over uitslag referendum

Fri Jun 3 14:35:38 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Met cijfers over wie nu nog D66 e.a. zouden stemmen kom je altijd positiever
uit, omdat je de inmiddels verloren kiezers weglaat.

De cijfers die andere media uitgebreid gebruiken in hun analyses, naar rato
van wat kiezers in 2003 hebben gestemd, geven een beter en evenwichtiger
beeld. Alleen het CDA haalt dan nog een ruime score voorstemmers, VVD houdt
het op 60 % en D66 em GL komen nog net boven de helft uit. PvdA ruim eronder
en de tegenstanders halen 80 tot 90% neetsemmers onder hun keizers in 2003.