Geef je stem een positief geluid

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Jul 23 09:33:47 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat mag zo zijn dat je dat denkt maar geef me eens een voorbeeld waar ASO
aanleiding geeft om er positief over te denken of te schrijven.
Een regering die niet luistert naar wie dan ook en het allemaal zelf beter
denkt te weten. Geen enkel adviesorgaan, een commissie van top-economen,
noem maar op, BII weet het beter blijkbaar. Daar treffen ook de scherpe
kogels geen doel bij.
De laatste keer was mijn stem (helaas) voor D66 en ik, en velen met mij,
zijn zwaar belazerd door die club. Je mag vinden van niet maar kijk dan maar
eens in de peilingen. Procentueel doen zelfs de VVD en het CDA het nog
beter.
Het onderwerp mag dan nu heten, geef je stem een positief geluid maar dan
moet er wel wat zijn waar je positief op kan reageren toch?
De vele voorbeelden die ik in de loop der tijd hier heb geplaatst geven
allerminst aanleiding om er positief over te zijn. Mensen worden
daadwerkelijk in het ongeluk gestort.
Moet ik er positief over zijn dat, wat ik zei in mijn vorige mail, de WAO
vooral gunstig uitpakt voor mensen die behoorlijk meer verdienen?

Ger