Geef je stem een positief geluid

Sat Jul 23 09:10:59 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger schreef:

> Peter Slegers verbaaste zich als nieuw (en waarschijnlijk ook weer ex) lid
> over de toonzetting en mate van agressie op deze lijst. Jij reageerde
> onmiddellijk in  je bekende afbrekende stijl. Daar reageerde ik weer op, als
> het zonnetje in huis:-)
> Zonnetje? Hahaha, dan wil ik wel eens zien als het donker wordt daar.

Ik ben het wel een beetje eens met Tjerk. Jij weet echt elk onderwerp
aan te grijpen om een sneer te geven naar D66 of deze regering. Ik weet
niet wat precies je doel is om dat te doen, maar ik gok dat het niet
werkt. Je doet me denken aan een veelschrijver hier in Groningen (alleen
nog sterker). Het effect van je argumenten wordt minder door de
constante stroom en de toon. Ik vind dat zelf jammer omdat er vaak ook
wel iets inzit, maar door de wijze waarop het gebracht wordt (en ook
vaak onterechte opmerkingen) verliezen de goede opmerkingen zijn waarde
of de aandacht die ze verdienen....

Daar waar ik in het begin nog weleens dacht, daar heeft Ger wel een
punt...... Heb ik nu vaak zoiets van... Zou het wel zo zijn.... Of is
dit weer een draai die Ger graag geeft aan alles, omdat jouw doel meer
lijkt te zijn om sneren te geven dan om oplossingen te zoeken. Ik herken
dit van iemand uit Groningen waarvan ik weet dat zijn mail door de
meeste fracties niet meer gelezen wordt door de toon en de hoeveelheid,
terwijl hij soms volgens mij weleens met scherp schiet.... Die scherpe
schoten missen hun doel doordat er zo vaak met hagel geschoten wordt. De
scherpe schoten bereiken hun doel daardoor niet (beetje verkeerde
analogie, maar het is nog vroeg).....