Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jul 21 08:53:35 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Was het niet Wittgenstein, die een interessant betoog heeft geschreven over
de perceptie van begrippen? (Wat voor de één een eend is, is voor de ander
een kikker). Ik merk dat jij op je geheel eigen wijze de jouwe hebt en ook
niet bang bent daar meteen maar conclusies aante verbinden. Ik zet *dapper*
tussen aanhalingsteken, omdat dat een subjectief begrip is en niet aan mij,
om dergelijke kwalificaties aan mijn optreden te geven.
Verder ben ik er benieuwd naar, welke stand je me dan toemeet: die van
voddenopkoper?

Groet,

Tjerk