D66 en Rozenkruizer

Sun Jul 17 11:27:35 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:
>Op zoek naar meer vond ik dit stuk (uit november 1994 - de auteur, journalist
>van het jaar 2000, kon onmogelijk weten dat Aso eraan zat te komen):
>    http://www.groene.nl/1995/30nov94/kompess.html

 De achtergrond staat op,
     http://members.chello.nl/m.elfers/zwaap000.htm
     http://www.mokumtv.nl/oranje.htm
 alwaar tante Trix die journalistenprijs voor Rene Zwaap maar niets vond in
 verband met het brengen van de nazi-groet bij het huwelijk van pappie en
 mammie.

 In dat stuk in de Groene staat weer dat Willem-Alexander 'er identieke as-
 piraties op nahoudt als zijn tragische oudoom', de halfbroer van Wilhelmina
 naar wie hij werd vernoemd, 'om het grootmeesterschap van de Nederlandse
 loge van de vrijmetselarij te verkrijgen'.

 Op de bovenstaande websites staan rare dingen, trouwens. Maar er gebeuren
 momenteel gekke dingen te over in de politiek, dus dat zegt weinig... En
 deze bronnen dateren van VOOR die gekte. Da's natuurlijk een sterk punt.

 Van dezelfde Rene Zwaap leze men:
     http://www.groene.nl/1999/27/rz_vrijmetselarij.html
 De Stichting Argus dook er ook in... (hier staat heel veel !)...
     http://www.stelling.nl/vrijmetselarij/
 ...alwaar ook de Rozekuisers...
     http://www.stelling.nl/vrijmetselarij/ovohk_ra.html

 Lees en huiver...