D66 en Rozenkruizer

Sun Jul 17 13:02:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De URL van de secte van Medy Van der Laan is...
     http://www.lectoriumrosicrucianum.org/nederlands/nederland/index.htm
   = http://nederlands.rozenkruis.nl
...de laatste URL geeft toegang tot verborgen web-pagina's. Bijvoorbeeld
deze:
     http://nederlands.rozenkruis.nl/pentagram/pentagram-art.htm
Alwaar we artikelen vinden met opmerkelijke titels:
     * De lans van het licht
     * De schaduw die de mens gevangen houdt
     * Misleid door het dwangbuis van het verstand
     * Oorlog en vrede binnen de dimensies van ruimte en tijd
     * De rechtvaardige gaat heen, maar zijn licht blijft

Dieplinken geeft ook deze URL (ik kan zo bij de AIVD aan de slag):
     http://www.rozekruispers.com
     http://program.dbcare.nl/Addin/Image/img.pl?DATABASE=rozekruispers_com&TABLE=Products&ID=93&ADDIN=ADDIN_IMAGE$Afbeelding

Voor wie er niet genoeg van kan krijgen: zie ook 'In gesprek met de terug-
gekeerde Christus' over Van der Laan en D66:
     http://www.xs4all.nl/~wimduz/ik/christ/inhoud.htm

Plotseling begrijp ik waarom D66 steeds zo tegen de religie aantrapt. De ware
liberaal is op zoek naar een diepere bron...

Getverderrie !