Europese grondwet

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sun Jan 30 10:59:51 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Martin Lentink" <martinlentink at d66gelderland.nl>
>To: "Lenny Bruce" <lennybruce235 at hotmail.com>,<D66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: Europese grondwet
>Date: Sun, 30 Jan 2005 00:19:07 +0100

><...>
>>
><...>
>
>Doen!
>Maar léés het óók effies goed...
>En lees er bijvoorbeeld ook het EVRM naast (er wordt in het concept verdrag
>naar verwezen als minimum-norm)
>
>groet'n
>
>Martin Lentink
Heb ik gedaan en niets gevonden over enkele van mijn bedenkingen..
die voor de goede order onder meer zijn:

Alleen deze "De vrijheid en pluriformiteit van de media wordt ge-eerbiedigd"
geeft mij de rillingen  Het stuk wemelt van dit soort taalgebruik.
Het doet me denken aan Balkenende's: "Zoals ik hier heb aangegeven" lijntje
of doublespeak iets dat Donner verleden week 3x gebruikte in 20 minuten
(Terzijde)...
Het recht op verzameling wordt alleen toegestaan binnen (eng) gestelde
grenzen. Een robuste samenleving hoeft daar geen grenzen aan te stellen.
The right to dissent is not addressed
Aha Die gedanken sind frei...Das weer lekker meegenomen.
Lenny van de vrijheid

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/