Raad van State geeft Ger gelijk ;-)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 27 18:40:57 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Rare jongens en meisjes die van de raad van state dat ze daar nu pas mee
komen. Die ongelijkheid was er allang en is er nog steeds.
Ik schreef het al eens eereder hier op de lijst. Het verschil kan zelfs zo
groot zijn dat iemand met een hoog inkomen, dus hoog maatmanloon geheel
wordt wordt afgekeurt en blijft terwijl iemand met een laag maatmanloon weer
100% goedgekeurd gaat worden. Dit terwijl men exact dezelfde gebreken cq
klachten heeft.
Niks nieuws dus dat in de nieuwe WAO ook zo zal zijn, het blijft een
klasseverschil, zoals alles waardit kabinet mee bezig is. De rijken moeten
rijker en de armen armer. Puur VVD-beleid waar D66 van harte mee instemt
want ja, de gekozen burgermeester he.

Ger

1> Ongelijkheid