Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Thu Jan 27 18:34:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Lenny Bruce
>met de nieuwe door Donner voorgestelde verdere beknotting op
burgerrechten.
>Alles wat ik in de groep lees gaat over randverschijnselen hirsi ali,

Hm, we hadden het over hard/zachte hand en liberale tegenover
paternalistische aanpak van de radicalisering. Lijkt me behoorlijk
relevant voor de discussie over burgerrechten.

>God en Allah boven de Staat.

God boven de staat is een probleem in de VS, Allah boven de staat in
Iran, maar in Nederland is God gelukkig uitgerangeerd. Het probleem is
veeleer de Staat boven de burger....

Groeten,
Mark Giebels