Veiligheid schept onveiligheid in UK

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Wed Jan 26 17:09:31 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democratie is ook maar schoone schijn net als veiligheid, en
je ouroborous metafoor is zeker ook van toepassing op de
media waar ik eigenlijk op doel. Zoveel tv aandacht voor
integratiepolitiek en multicult drama's kan alleen maar
resulteren in dialectisch ontstoken denkwoede.

Maar het hoofdprobleem zit em in de politiek zelf zoals je
aangeeft. Politici zouden zich in het ideale geval uberhaupt
niet bezig moeten houden met integratiepolitiek en hun
power-over-people attitude. In die zin ben ik dan ook meer
voorstander van een technocratie, welk op de langere duur me
veel veiliger lijkt..